انار کمک به بیماران مبتلا به نفریت پایین سطح کراتینین

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

انار کمک به بیماران مبتلا به نفریت پایین سطح کراتینین

 

انار کمک به بیماران مبتلا به نفریت پایین سطح کراتینین

یک رژیم غذایی متعادل، چنین نقش مهمی در مدیریت بیماری کلیوی دارد. این می تواند سرعت پیشرفت بیماری و بهبود سلامت کلی میوه condition.Some شده بالا در فیبر و آنتی اکسیدان هستند به طوری که آنها ممکن است کمک به بهبود عملکرد کلیه و کراتینین کمتر level.Can انار بیماران مبتلا به نفریت کمک سطح کراتینین کمتر کمک کند؟

انار به طور سنتی به عنوان دارو در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار گرفته است. آن را به عنوان میوه قدرت طبیعت شرح داده شده و در طب فولکلور برای درمان از diseases.It های مختلف استفاده می شود می تواند به درمان بیماری با توجه به خواص زیر استفاده می شود.

آنتی اکسیدان قوی است و خواص ضد التهابی است.

ضد آترواسکلروزی ظرفیت.

ضد پرولیفراتیو فعالیت و طرفدار آپوپتوز عصاره تانن انار.

با توجه به این خواص، انار و یا عصاره آن می تواند کمک به تسکین التهاب در کلیه ها و محافظت از سلول های کلیوی به بهبود عملکرد کلیه به برخی از extent.Thus ها، ممکن است کراتینین کمتر در نفریت کمک کند.

کلمات قصار انار، میوه های توصیه شده برای افراد مبتلا به نفریت شامل موارد زیر است:

انواع توت مانند ایدا اریزا (نوعی زغال اخته آبی رنگ)، توت فرنگی، تمشک گزینه های خوبی برای افراد مبتلا به نفریت و دیگر نوع مشکلات کلیه میوه ها می تواند کمک به ارتقاء عملکرد کلیوی و جلوگیری از در حال توسعه مربوط به کلیه مشکلات سالم است به دلیل انواع توت ها در غذاهای گیاهی آنتی اکسیدان بالا هستند که می تواند التهاب در kidneys.Meanwhile را کاهش دهد، آنها غنی از ویتامین C است که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین هستند.

گیلاس نشان داده شده است به منظور کاهش التهاب زمانی که خورده daily.They، نیز بسته بندی شده با آنتی اکسیدان ها و از فتوشیمی های که حفاظت از قلب است.

سیب بالا در فیبر و compounds.They ضد التهابی شناخته شده برای کاهش کلسترول خون و کاهش التهاب در کلیه ها.

فوق میوه ها را برای افراد مبتلا به نفریت به دلیل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آنها توصیه می شود. در همین حال، این میوه ها همچنین پتاسیم کم و افراد phosphorus.The با مشکل کلیه باید محتاط در انتخاب میوه ها به عنوان بسیاری از آنها را به پتاسیم مانند موز لود می شود، پرتقال، کیوی و غیره از میوه های سرشار از پتاسیم برای بیماران پذیر نیست. نفریت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مبتلا ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.